سامانه تجمیع چگونه بصورت خودکار شناسنامه کامپیوتر ها را جمع آوری می کند ؟
بعد از خرید این سامانه یک ایجنت سفارشی شده برای سروری که تجمیع روی آن نصب است ، در اختیار واحد IT قرار داده می شد . این ایجنت با پسوند msi قابلیت اجرا در Group Policy ویندوز را دارد .
وقتی ایجنت را در Group Policy ویندوز قرار می دهیم چه می شود ؟
وقتی کلاینت های موجود در DHCP ، سیستم عامل هایشان لود می شود ، ایجنت شروع به جمع آوری اطلاعات کلاینت می کند و بصورت خودکار اطلاعات را به سرور تجمیع ارسال می کند.
جمع آوری اطلاعات توسط ایجنت چقدر طول می کشد؟
جمع آوری اطلاعات توسط تجمیع وابسته به تنوع قطعات و نرم افزار از یک تا 3 دقیقه طول می کشد.
هر زمانی که سیستم عاملی که تجمیع روی آن نصب است لود می شود اینقدر زمان طول می کشد که تا ایجنت پردازش کند؟
خیر این فقط برای دفعه اول فراخوانی ایجنت تجمیع است و دفعات بعد فقط اگر تغییری رخ داده باشد ایجنت فعال می شود .
آیا می توان Help Desk سازمانی را با تجمیع خرید؟
بله سامانه Help Desk می تواند از اطلاعاتی که تجمیع جمع آوری کرده استفاده کند. کارشناس IT می تواند شناسنامه کامپیوتر مورد درخواست را مشاهده نماید.
آیا می توان تجمیع را برای شبکه های گسترده که از DHCP استفاده نمی کنند ، استفاده کرد؟
بله ، کافیست ایجنت بصورت دستی روی هر کلاینت نصب یا کاربران ایجنت را دانلود کرده و آنرا نصب کنند.
آیا نصب ایجنت نیاز به دانش فنی خاصی دارد؟
خیر وقتی کاربر روی فایل نصبی msi کلیک می کند فقط پیغام نصب با موفقیت انجام شد را می بیند.
کاربر کلاینت می تواند جلوی اجرا ایجنت را بگیرد؟
خبر این امکان برای کاربر کلاینت وجود ندارد.
اگر این سامانه خریداری شود چه امکانات سخت افزاری نیاز است و روی کلاینت ها چگونه نصب می شود؟
یک سرور یا VPS در اختیار شرکت بهبود سامانه فرا ارتباط قرار می گیرد و شرکت سامانه را مستقر می کند. به دلیل تحت وب بود سامانه روی کلاینت ها نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست و مرورگر بروزرسانی شده کفایت می کند.
آیا محدودیتی در تعداد کلاینت ها وجود دارد ؟
نگارش کامل این سامانه محدودیتی برای کاربرانی که از سامانه استفاده می کنند ندارد
بانک اطلاعاتی سامانه چیست ؟
این سامانه از بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server 2019 استفاده می کند .
پرسنل چگونه می توانند درخواست های خود را ارسال کنند؟
یک میز کمک طراحی شده است که هر پرسنلی که اجازه ارسال درخواست را داشته باشد با ورود به این بخش می تواند درخواست های خود در خصوص تجهیزاتی که می تواند برای آنها درخواست صادر کند را ارسال می نماید.
پرسنل چگونه می تواند وضعیت درخواست های خود را پیگیری نماید؟
در میز کمک بخشی با نام وضعیت درخواست وجود دارد که اگر تغییر در وضعیت رخ دهد پرسنل از آن آگاهی می یابد.
برای شناسائی تجهیزات امکان تولید بارکد یا QR Code وجود دارد ؟
سامانه برای هر تجهیز تعریف شده ، یک QR Code اختصاصی با قابلیت چاپ تولید می کند.
پشتیبانی از سامانه چگونه است ؟
یک سال اول پشتیبانی بصورت آنلاین و رایگان است و برای سال بعد 25 درصد از مبلغ قرار داد بعلاوه کسورات قرارداد برای پشتیبانی دریافت می شود .
سایت اختصاصی چیست؟
سایتی است که بصورت برنامه نویسی و سفارشی برای مشتری طراحی شده باشد . شرکت بهبود سامانه فرا ارتباط ، تحت دات نت فریم ورک و بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server یک فریم ورک اختصاصی به زبان فارسی تولید کرده است که تمام سایت های سفارشی مشتریان تحت این فریم ورک ساخته می شود .
آیا سایت های اختصاصی در موتورهای جستجو تاثیر دارند؟
به دلیل سورس اختصاصی صفحات تولید شده سایت ، موتورهای جستجو این صفحات را به نسبت تمپلیت های تولید شده با ابزاری مانند ورد پرس یا جوملا در اولویت قرار می دهند.
چرا باید برای یک سایت اختصاصی پول بیشتری بدهم در صورتیکه می توانم سایت های ورد پرسی برای سازمان / شرکت خود خریداری کنم؟
سایت های اختصاصی براساس نیاز سازمان / شرکت شما طراحی می شود . ابتدا بانک اطلاعاتی سایت شما مانند یک سیستم نرم افزاری طراحی و خروجی آن یک وب سایت است که به شما تحویل داده می شود . مدیریت این وب سایت بسیار ساده است و بدون نیاز به آشنایی با زبان های تحت وب می توانید سایت خود را مدیریت محتوا نمایید. یک سایت اختصاصی منحصر شرکت / سازمان شماست و نمونه ای دیگری ندارد.
طراحی یک سایت اختصاصی چقدر زمان می برد؟
شرکت بهبود سامانه فرا ارتباط با توجه به تجربه 20 ساله خود ابزار متنوعی را تولید و می تواند حداکثر تا 30 روز کاری یک وب سایت سفارشی را در صورتیکه ابزار یا سودمندی خاصی مدنظر مشتری نباشد تحویل دهد.